سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اینو من ننوشتم.ایشون نوشته.لطفا فالوش کنید:
https://www.instagram.com/baran.bt24/
ویدیو:موزیک ویدیو Boy with luv ورژن Army with luv
خب سلام مجدد. بازم به همه کیپاپرها توصیه می کنم بخونید و حتما نظرتونو بهم بگید.
قبلا گفتم که دوس دارم راجع به یه موضوع جدید صحبت کنیم. قبلا یه پست گذاشتم که توی کپشنش این مقدمه رو مطرح کردم که «وارد کردن هویت جنسی و جنبه سکشوالیته افراد حقیقی، به حوزه تخیلات و فانتزی های جنسی افراد مختلف، از لحاظ اخلاقی درست نیست و تبعات روانی و اجتماعی منفی داره»
همه شما قطعا با این بخش پررنگ دنیای کیپاپ، قبلا مواجه شدید. تو این پست می خوام مفصل درباره این موضوع و تبعات مثبت و منفیش صحبت کنم .
یازده سال قبل من با girls generation کیپاپر شدم. اون موقع هم نوشتن فیک و فیکشن راجع به آیدل ها رایج بود اما تفاوت بزرگی که وجود داشت این بود که ادبیات نوجوون های کیپاپر یازده سال قبل، به اندازه الان سکس زده نبود. داستان ها اغلب ساده و بانمک بودن. هرچند بازهم من علاقه ای به خوندن شون نداشتم. در یازده سال گذشته اصلا سراغ فیک خوندن نرفته بودم. تا اینکه ارمی شدم و این بار با داشتن لیسانس وارد یه فندوم شدم. فالو کردن چند فن پیج همان، و مواجه شدن با فیک ها همان. یه روز از روی کنجکاوی یکی از فیک ها رو که یه فن پیج با 14 کا فالور گذاشته بود رو خوندم و ناگهان شوکه شدم. تفاوت بزرگی بین این فیک و فیک های یازده سال قبل به وجود اومده بود.
(ادامه توی کامنتا)
+رای گیری ها هم فراموش نشه:
https://www.namasha.com/v/KwqfVxqa