سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
جهت مشاوره با 09125281952 تماس بگیرید... یکی از مهترین عواملی که باعث پیروزی شما در انتخابات می شود قدرت بیان و سخنرانی و سخنوری شماست. اینکه چه بگویید و چگونه بگویید که روی مخاطب ما اثر بگذارد، البته اثری مثبت که منجر به این شود که شنوندگان تصمیم بگیرند شما را حمایت کنند. ممکن است مردم تعاریف زیادی از شما شنیده باشند، یا برعکس، و خودشان را مجاب کرده باشند که پای سخنرانی های شما بنشینند. معمولا سخنران می گوید و سایرین می شنوند، در واقع جلسه ی سخنرانی جلسه ی مذاکره ی دو طرفه نیست. شما به تنهایی سخن می گویید و حضار می شنوند. پس احتمالا فرصتی ست عالی که آنها را تحت تاثیر خود در آورید. لپ کلام اینکه اگر در سخنرانی ها بتوانید توجه شان را جلب کنید، و روی اغلب ایشان تاثیر بگذارید، برد کرده اید. هیچ تبلیغی قدرتمندتر و موثرتر از یک سخنرانی جانانه نیست. پس لازم است که حتما برای این زمینه هم وقت بگذارید و هم تمرین کنید.

سخنرانی های بداهه را فراموش کنید. سخنرانی موثر تمرین فراوان می خواهد. و در کل 2 چیز است که در سخنرانی ها بسیار با اهمیت است و آن هم موارد زیر است:
1- ارائه قدرتمند
2- محتوای عالی

یکی از خدمات ما (شرکت آموزشی مشاوره ای آسایش) آموزش سخنرانی، سخنوری و تمام چیزهایی ست که باعث می شود شما سخنرانی عالی ارائه دهید. این آموزش ها توسط دکتر مازیار میر ارائه می شود. ایشان با 3 دهه سابقه بطور اختصاصی به آموزش اصول سخنرانی و سخنوری موثر می پردازد.
یادگیری اصول سخنرانی و سخنوری می تواند باعث موفقیت شما در کل ابعاد زندگی تان شود. و قطعا تسلط بر این مهارت بسیار ارزشمند می تواند باعث شود که شما یک سر و گردن از رقبا پیشی بگیرید. تمام سیاستمداران جهان سخنرانانی قدرتمند و قهار و ماهر هستند. آنها هم ارائه ای عالی دارند، هم محتوایی عالی را ارائه می دهند. آنچه می گویید به اندازه نحوه ی گفتنتان اهمیت دارد.
اخبار و سیاست