سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
پمپ شناور پمپیران (Submersible Pump) یکی دیگر از محصولات پمپیران است که با نام های دیگری چون پمپ چاه عمیق، پمپ آبیاری و پمپ شناور چاه شناخته می‌شود. قیمت پمپ شناور پمپیران با توجه به مدل آن متفاوت است و شما می‌توانید برای انتخاب پمپ مناسب خود از کاتالوگ استفاده نمایید. پمپ شناور پمپیران نوعی پمپ گریز از مرکز، عمودی و مستغرق است که در جهت انتقال سیال از چاه‌های عمیق و نیمه عمیق استفاده، در انواع یک طبقه و چند طبقه و در دو جنس استیل و چدن تولید می‌شود. همچنین از دو بخش الکتروموتور و پمپ تشکیل شده است.

استفاده از این پمپ در بسیاری از صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز، صنعت شیمیایی، صنعت آب و فاضلاب، کشاورزی و … بسیار رایج است. این پمپ‌ها به عنوان یکی از تجهیزات اساسی در این صنایع به کار می‌روند و برای انتقال و جابجایی سیالات به صورت مداوم استفاده می‌شوند. همچنین قیمت پمپ شناور پمپیران با توجه به مدل متفاوت است. از طریق کاتالوگ پمپ شناور پمپیران می‌توانید انواع پمپ شناور را بررسی و با توجه به نیازتان پمپ مناسب خود را انتخاب نمایید.