سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مشاوره قبل از ازدواج چیست؟
به یک سری از جلسات مشاوره که زن و مرد به صورت جداگانه و یا با یکدیگر برای بررسی میزان موفقیت ازدواجشان با مشاور صحبت می کنند مشاوره ازدواج گفته می شود. در این جلسات مشاور سعی می کند که با گوش دادن به صحبت های شما و انجام دادن تست هایی مشخص کند که آیا برای ازدواج با یکدیگر تفاهم دارید یا نه؟
در این جلسات موارد پیش نیاز ازدواج به شما توضیح داده خواهد شد و شما را از مشکلات و چالش های آن آگاه می کنند.
مشاوره قبل از ازدواج امروزه به یک ضرورت مبدل شده است . طبق آماری که از طلاق در جامعه به دست آمده است ، ثابت شده که طلاق رو به فزونی است . اما میزان ازدواج ، کاهش پیدا کرده است . نگرانی در مورد اینکه آیا یک ازدواج به یک شراکت موفق مبدل می شود یک دغدغه واقعی است . به همین دلیل می توان گفت مشاوره پیش از ازدواج برای همگان امری پذیرفته شده است . حتی کسانی که به امر مشاوره بدبین اند در این زمینه کمتر به مشاوره قبل از ازدواج تردید دارند . یکی از عمده مسائلی که افراد را به مشاوره قبل از ازدواج سوق می دهد بروز اختلاف در روابط آینده و بروز ندادن خلق و خوی افراد است . البته این موضوع را نباید از نظر دور انگاشت که میزان بالای متارکه خود مزید بر این علت است که خانواده ها مشاوره پیش از ازدواج را جدی بگیرند .

مرکز مشاوره قبل از ازدواج آویژه
مرکز مشاوره قبل از ازدواج آویژه با استفاده از یک سری تست ها و پرسش های مخصوص ، روشی در اختیار مردم می گذارد تا درمورد شخصیت شان و میزان تطابق شان با یکدیگر آگاهی پیدا کنند . مرکز مشاوره قبل از ازدواج آویژه در طول مقالات خود سعی بر این دارد که راه حل هایی را برای رایج ترین ناکامی ها و مشکلات ازدواج پیدا کند . افرادی که برای ازدواج قدم در یک راه می گذارند به اشکال مختلفی با یکدیگر آشنا می شوند . فردی به عنوان معرف واسطه ی آشنایی آن ها شده است . یا نزدیکی جغرافیایی و محل سکونت ، آن ها را با یکدیگر پیوند داده است . یا موقعیت های دیگری مانند محل تحصیل یا کار مشترک .

#مشاوره_ازدواج
#مشاوره_قبل_از_ازدواج
#مشاوره_پیش_از_ازدواج
#مشاوره_برای_ازدواج
#مشاوره_قبل_از_ازدواج_چیست
#مشاوره_قبل_ازدواج
#آویژه
https://psychology.avije.org
آموزش