سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
تماشا و خرید این برنامه در سایت ویدان
https://vidone.ir/cr/433
این برنامه قدرتمند جدید، شما را گام به گام در فرایند تعیین و رسیدن به یک هدف بزرگ و بلندپروازانه به پیش می برد – سپس به شما نشان می دهد چطور این فرایند را دوباره و دوباره تکرار کنید تا به زندگی مطلوب خود برسید.
مهم نیست میخواهید چه چیزی به دست آورید...
هر هدفی که داشته باشید، نقشه زندگی خارق العاده به شما ابزارها، ساختار و حمایت لازم برای رسیدن به آن را می دهد.
قدم اول: چشم انداز خود از زندگی خارق العاده را مشخص کنید – تا بتوانید هدفی را تشخیص دهید که شما را به تبدیل آن چشم انداز به واقعیت نزدیکتر میکند.

قدم دوم: هدفی انتخاب کنید که مطابق با عالی ترین چشم انداز شما باشد – و شروع به برداشتن موانعی کنید که از رسیدن هر چه سریعتر شما به دستاوردهای بیشتر جلوگیری میکند.

قدم سوم: نقشه گام به گام رسیدن به هدف را بسازید – و شروع به برداشتن قدم های محکم به سمت تحقق هدف خود کنید.

قدم چهارم: تکنیک های ذهنی قدرتمندی را بیاموزید که به شما کمک میکند هر مانعی را از سر راه بردارید و در زمانی که قدمهای خود را برای رسیدن به هدف برمیدارید پرانگیزه بمانید.

قدم پنجم: قدرتمندترین تکنیک های بهره وری من برای حفظ تمرکز روی اهداف را بیاموزید تا بتوانید پیشرفت مستمری به سمت هدف خود داشته باشید.

قدم ششم: از آن چه به دست آورده اید استفاده کنید تا حرکت رو به جلوی خود را تا رسیدن به هدف بزرگتان ادامه دهید – سپس موفقیت خود را دوباره و دوباره تکرار کنید و چشم انداز خود از آنچه ممکن است را گسترش دهید تا زندگی خارق العاده خود را بسازید.

جک کنفیلد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سخنران‌های انگیزشی دنیا و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا
است. به گفته‏‌ی مجلهUSA Today، مجموعه کتاب‏‌های «سوپ جو برای روح» نوشته‌ی جک کنفیلد، جزء ۱۵۰ کتاب برتر جهان در ۱۵ سال اخیر بوده است.
آموزش