بیماری
دکتر محمد صادق کرمانی
-۹۱ / ۵۵
نقرس داری این حوراکی هارو نخور
نقرس، بیماری اسید اورهس ...
پس اگر میخوای بدونی چطوری سطح اسید اوره رو نرمال نگه داری که نقرس نگیری این ویدیو رو ببین
نظرات