استری کیدز
ادیتم از کیپاپ (کپ)
امیدوارم خوشتون بیادددد
ببخشید اگه بد شدههههه
ادیتش خیلیییی یهویی شد و اگه بد شدههههه واقعا معذرت میخواممممم خوشگلااااا
خودم با چند تا از آهنگ هایی که توی ادیتم بود کیپاپر شدمممم یادش بخیرررررر (گریه)
نظرات (۴۵)