BTS
♡Frimah.Korea BTS is my universe
-۱۸ / ۱۵
خوش بحالشون...
من دارم گریه میکنممم
چرا بعضیا میتونن از نزدیک اونا رو ببینن ولی ما حتی از پشت گوشی هم دیگه نمیتونیم.·´¯`(>▂<)´¯`·.
ولی ما فقط داریم حسرت میخوریممم
منبع روبیکا:
@btschanelarmy