در حال بارگذاری ویدیو ...

تریلر فیلم TeneT 2020 کریستوفر نولان | تیزر تبلیغاتی فیلم معمایی تنت

۰ نظر
گزارش تخلف
استودیو فیلمسازی کاتشو
استودیو فیلمسازی کاتشو

منبع :
https://cutsho.com/tenet/

نقطه­ ی قوت کارنامه­ ی نولان تاکنون دو مولفه بوده ­است: اول ایده­ های بکر و درخشان؛ دوم مهارت در قصه گویی میخکوب کننده

اگر به کارنامه­ ی او نگاه کنیم، فیلم­ های ستایش شده ­ای مثل «شوالیه­ ی تاریکی»، «تلقین»، «بین ستاره­ای» و «ممنتو» می­ بینیم که همگی هر دو مولفه را دارند. نولان را به خاطر کارگردانی و احاطه بر تکنیک­ های تصویری کمتر ستایش می­ کنند. اما ظاهرا کمالگرایی او کار دستش داده ­است و رویای “کوبریک شدن” به دو فیلم اخیرش ضربه زده­ است.

همان طور که در «دانکرک» فیلمنامه را به صورت خلاصه و سرسری نوشت و حتی گفته بود که در ابتدا می ­خواسته بدون فیلمنامه وارد مرحله ­ی تولید شود، در «تنت» نیز عمده ­ی تمرکز او بر هر چه جذاب­تر شدن سکانس ­های اکشن کار بوده­ است. انگار که نولان می­ خواهد تصور عمومی را درباره ­ی اینکه او و برادرش فیلمنامه ­نویس ­های بهتری هستند تا کارگردان، به چالش بکشد. در حالی که این جاه­ طلبی به ضرر کارنامه­ اش تمام شده و همان برتری­ های مهم او که در قصه و پرداخت آن بوده را نیز از او گرفته­ است. نولان همواره در تولید و ساخت فیلم صنعتی و پشت صحنه های واقعی و عظیم مشهور بوده است اما این المان نولانی نیز در تنت به حقیر ترین حالت خود می رسد تا جایی که هواپیمایی واقعی را برای حواس پرتی منفجر می کند.

نظرات

نماد کانال
نظری برای نمایش وجود ندارد.

توضیحات

تریلر فیلم TeneT 2020 کریستوفر نولان | تیزر تبلیغاتی فیلم معمایی تنت

۰ لایک
۰ نظر

منبع :
https://cutsho.com/tenet/

نقطه­ ی قوت کارنامه­ ی نولان تاکنون دو مولفه بوده ­است: اول ایده­ های بکر و درخشان؛ دوم مهارت در قصه گویی میخکوب کننده

اگر به کارنامه­ ی او نگاه کنیم، فیلم­ های ستایش شده ­ای مثل «شوالیه­ ی تاریکی»، «تلقین»، «بین ستاره­ای» و «ممنتو» می­ بینیم که همگی هر دو مولفه را دارند. نولان را به خاطر کارگردانی و احاطه بر تکنیک­ های تصویری کمتر ستایش می­ کنند. اما ظاهرا کمالگرایی او کار دستش داده ­است و رویای “کوبریک شدن” به دو فیلم اخیرش ضربه زده­ است.

همان طور که در «دانکرک» فیلمنامه را به صورت خلاصه و سرسری نوشت و حتی گفته بود که در ابتدا می ­خواسته بدون فیلمنامه وارد مرحله ­ی تولید شود، در «تنت» نیز عمده ­ی تمرکز او بر هر چه جذاب­تر شدن سکانس ­های اکشن کار بوده­ است. انگار که نولان می­ خواهد تصور عمومی را درباره ­ی اینکه او و برادرش فیلمنامه ­نویس ­های بهتری هستند تا کارگردان، به چالش بکشد. در حالی که این جاه­ طلبی به ضرر کارنامه­ اش تمام شده و همان برتری­ های مهم او که در قصه و پرداخت آن بوده را نیز از او گرفته­ است. نولان همواره در تولید و ساخت فیلم صنعتی و پشت صحنه های واقعی و عظیم مشهور بوده است اما این المان نولانی نیز در تنت به حقیر ترین حالت خود می رسد تا جایی که هواپیمایی واقعی را برای حواس پرتی منفجر می کند.