طنز
سلام سلام میخواستم یچیزی بهتون بگم.... راستش.... کپ
من.... این همه مدت.... بهتون دروغ گفتم(دماغم دراز شد)...من کلارا نبودم/: من پینوکیو بودمممم
یوهاااهاااا من پینوکیو ی اصلی هستم.
دروغگو هم نیستم(دراز شدن دماغ) آدم مهربون و شجاعی هم هستم(دراز شدن دماغ)
نظرات (۴۳)