فرق نامی و روبین~

وان پیس~

۱۵ ویدیو

آخخخیییTT(کپشن؟:>)

۲۸ نظر گزارش تخلف
miko(دلوووووووژنال)
miko(دلوووووووژنال)

چنل اولمو توی نماشا، 18 تیر 1402 زدم-
یکوچولو دیگه سه سالش میشه بچمTT
و چنل الانم....یکم دیگه 2 ماهشه....
راستش کلی حرف زدم....همین چند دقیقه پیش
همه رو تایپ کردم توی کپشن...
ولی میدونید چیشد!؟؟؟
تو تایید ویدیو نماشا بی صااحاب ارور داد^^
بی زحمت کامنتارو یه بررسی کنید^^
نه یعنی بی زحمت که نه....زحمتم داشت یه نگاهی بندازید والله که مفیده'-'✓✓✓✓✓✓✓✓✓

نظرات (۲۸)

Loading...

توضیحات

آخخخیییTT(کپشن؟:>)

۷ لایک
۲۸ نظر

چنل اولمو توی نماشا، 18 تیر 1402 زدم-
یکوچولو دیگه سه سالش میشه بچمTT
و چنل الانم....یکم دیگه 2 ماهشه....
راستش کلی حرف زدم....همین چند دقیقه پیش
همه رو تایپ کردم توی کپشن...
ولی میدونید چیشد!؟؟؟
تو تایید ویدیو نماشا بی صااحاب ارور داد^^
بی زحمت کامنتارو یه بررسی کنید^^
نه یعنی بی زحمت که نه....زحمتم داشت یه نگاهی بندازید والله که مفیده'-'✓✓✓✓✓✓✓✓✓

کارتون و انیمیشن