وان پیس~
miko(دلوووووووژنال)
-۱۵ / ۱۵
آخخخیییTT(کپشن؟:>)
چنل اولمو توی نماشا، 18 تیر 1402 زدم-
یکوچولو دیگه سه سالش میشه بچمTT
و چنل الانم....یکم دیگه 2 ماهشه....
راستش کلی حرف زدم....همین چند دقیقه پیش
همه رو تایپ کردم توی کپشن...
ولی میدونید چیشد!؟؟؟
تو تایید ویدیو نماشا بی صااحاب ارور داد^^
بی زحمت کامنتارو یه بررسی کنید^^
نه یعنی بی زحمت که نه....زحمتم داشت یه نگاهی بندازید والله که مفیده'-'✓✓✓✓✓✓✓✓✓
نظرات (۲۸)