فقط ناشناسم فعاله و بسسس (کپ) بایی
خاطراتو دوستایی که بود فقط خلاصه به یک زمان نیست همتون همیشه توی زهنو قلبم جا دارین
منو ببخشید اگه دلخوری پیش اومد شوخی کردیم قصد بدی نداشتم
چی بگم که این چند وقت که داخل نما بودم رو توصیف کنم ولی شروعی پایان داری هر رفتی اومد داره و.........
اومده بودم که بمونم ولی.....
ناشناسم بازه حرفی حدیثی چیزی بود در خدمتم و خدافظی هم اگه هست در خدمتم.
دوست دارتون علیرضا:)
تاریخ پایان(1405/3/11)
نظرات