فکت های کیپاپ اخبار ها و مراسم ها
هیسونگ سنتر انهایپن اخبار هیسونگ در کپشن
فن پیج ها انهایپن در روبیکا و بله و تلگرام رفتن هیسونگ رو از گروه رو تاکید کردن
هیسونگ سولولیست خواهد شد
همچنین چندین بیانیه منتشر شده از هیسونگ نه خود هیسونگ گفته از گروه میره
بیانیه هم توسط منابع معتبر بوده
همه انجین ها منتظرن تا هیسونگ لایو بگیره و توضیح بده واقعیته یا نه
کمپانی هم بیانیه داده که انهایپن ۶ نفره خواهد شد (منبع رسمی شده عکس رو در فن پیج ها هم مشاهده می تونید بکنید)
نظرات (۱۳)