ادیتم از راکی

ASTRO_AROHAMO( خیلی زود برمیگردم خیلی زود:) )
ASTRO_AROHAMO( خیلی زود برمیگردم خیلی زود:) )

قرار بود ادیت تولدش باشه ولی دیر شد و تبدیل به یه چی دیگه شد...
خودم دوستش نداشتم، شما چی؟
دلم میخواد بازم اون خندهای قشنگشو ببینم
یعنی بازم میبینیم؟

نظرات (۲۱)

Loading...

توضیحات

ادیتم از راکی

۱۹ لایک
۲۱ نظر

قرار بود ادیت تولدش باشه ولی دیر شد و تبدیل به یه چی دیگه شد...
خودم دوستش نداشتم، شما چی؟
دلم میخواد بازم اون خندهای قشنگشو ببینم
یعنی بازم میبینیم؟