سرگرمی و طنز ورزشی کارتون و انیمیشن علم و فن آوری خودرو و وسایل نقلیه آموزش موسیقی و هنر اخبار و سیاست حیوانات و طبیعت بازی حوادث مذهبی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
بسیار پیش می‌اید که بیماران مبتلا به کرونا، توانایی انجام کارهای شخصی خود را نداشته باشند. در این شرایط وجود یک فرد مراقب که بتواند کارهای خانه نظیر پخت و پز، آشپزی، نظافت و نگهداری را انجام دهد، بسیار مفید و موثر است. به همین دلیل ما در هوم‌کا این خدمت را به پکیج کرونا افزوده‌ایم تا اگر به این خدمت نیاز پیدا کردید بتوانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این خدمت دیگر دغدغه‌ی کارهای خانه را نخواهید داشت و می‌توانید با آرامش بیشتری به استراحت بپردازید.
در این مسیر و با همراهی تیم هوم‌کا و متخصصان آن، امید داریم که به سمت بهبودی حرکت کنید و به زودی به زندگی عادی و کارهای روزمره‌ی خود بازگردید. در اواخر بیماری برای اینکه اطمینان پیدا کنید که دیگر مبتلا به ویروس کرونا نیستید، می‌توانید خدمت تست کرونا در منزل را دریافت نمایید. این خدمت شامل تست پی سی آر و آنتی‌بادی است که می‌توانید از طریق مشاوره با پزشک یا کارشناس هوم‌کا، تست مناسب را انتخاب کرده و آن ‌را انجام دهید. نتیجه‌ی تست‌ها نیز حداکثر تا ۴۸ ساعت به دست شما خواهد رسید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به صفحه زیر مراجعه کنید:
https://www.homeca.ir/services/corona-patient-care-at-home/
یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۲۱-۹۱۰۲۵۵۹۵