وقتی میگم اوسوپ منظورم اینه!!

۱۲ نظر گزارش تخلف
miko(پروفایل خیلی غمگین تر از این حرفاست:))))-از شدت گرما میخواد به مریخ پناه ببره-_-)

دوستان-
والله ببینم بازدیدا داره بخاطر اینترنت بین المللی پایین میاد....همتونو گزارش میدم'-'
چی فکر کردید؟-_-

نظرات (۱۲)

Loading...

توضیحات

وقتی میگم اوسوپ منظورم اینه!!

۶ لایک
۱۲ نظر

دوستان-
والله ببینم بازدیدا داره بخاطر اینترنت بین المللی پایین میاد....همتونو گزارش میدم'-'
چی فکر کردید؟-_-

کارتون و انیمیشن